Sponsors gezocht!

31 oktober 2013

Môrre Môrre!

Zoals jullie misschien al weten ben ik op het moment mijn minor aan het volgen in Zuid Afrika.  Samen met Yvette van Oort en Nienke van Kooten hebben we in april geld ingezameld door een sponsorloop te houden op een basisschool.
Wij werken bij het project Proisies Angels, een opvang/school voor kinderen met een beperking. Hier is de afgelopen weken  druk gebouwd aan extra lokalen. De laatste stenen worden nu  gelegd en het dak gaat er bijna op. Eind volgende week is alles hopelijk klaar. Er staan dan hele mooie nieuwe klaslokalen en de bestaande zijn  mooi opgeknapt.
Alleen ontbreekt het dan nog aan interieur, lesmaterialen en speelgoed.

Door de sponsors hebben we al een mooi bedrag van 809,- !
Nu kunnen wij zeker nog meer geld gebruiken om de lokalen leuk in te richten en veel  speelgoed te kopen voor de kinderen! Er moeten bijvoorbeeld nieuwe tafels en stoelen komen voor de kinderen, en lesmateriaal waarmee de kinderen kunnen leren lezen en schrijven.

Daarom onze vraag aan jullie om ons project te sponsoren! Het weekend van 15 november rijden wij richting Kimberley of Bloemfontein  om daar inkopen te doen.
Als jullie ons willen sponsoren, kunnen jullie voor  15 november  geld storten op de rekening: 55.41.50.905 te name van  Y. van Oort

Zoals ze hier zullen zeggen: Baie baie danki!

1. Marieke Koning:
    6 november 2013
    He Sandi,
    Ik heb net mail naar ouders Ecokids gestuurd, we gaan flessenactie doen, ben benieuwd !!!
    Ik hoop dat er veel geld binnenkomt voor je project, houd je op de hoogte, stuur mij wat meer foto's van de kids daar als je wil .
    Ga je goed , top actie !
    groetjes vanuit herfstachtig, nat en koud Apeldoorn
  2. Sandi Wieferink:
    8 november 2013
    Super bedankt Marieke! Mail met foto's is onderweg.
    Ook alle andere die al geld gestort hebben, baie baie danki!
    We zullen foto's en filmpjes maken hoe het in ontvangst wordt genomen! Wordt vervolgd....
  3. Marieke Koning:
    8 november 2013
    hoi sandi, je foto's zijn niet aangekomen, loos berichtje sorry :)